Експерт розкритикував "Укрзалізницю" за неефективне управління

10 квітня 2019 р. - Нестерук Михайло

За матеріалами - 24tv.ua

Причиною стало звернення міністра інфраструктури України Володимира Омеляна до Світового банку з проханням проаналізувати процедуру закупівель УЗ.

Всесвітній банк погодився виробити стратегію реформування цього підприємства. Але Криворучко вважає, що таку роботу довірили непрофільній організації у залізничній галузі. За неї, ймовірно, доведеться ще й заплатити. Про це він написав у Facebook.

"Звертаю вашу увагу – що все це буде робити банк. Ну тобто не німецькі, американські, японські або французькі залізниці, а Банк (організація, звичайно, авторитетна, знаменита, але фінансова...). Так, наприклад, ви пішли до стоматолога, а стратегію лікування Вам буде виробляти відмінний фахівець у своїй сфері, грамотний і досвідчений співробітник – окуліст, та ще й запрошений з далекого зарубіжжя, який нашими інструментами орудувати не вміє... А стоматолог, до якого Ви прийшли, буде за цим просто спостерігати... Погодьтеся, якось дивно виходить", – зазначив Криворучко.

За його словами, залучаючи фахівців зі сторони наші профільні органи і їх керівники визнають свою неспроможність і неможливість своїми силами провести зміни, яких від них так очікували при їх призначенні.

Він упевнений, що у структурах Міністерства інфраструктури, УЗ є підрозділи, відповідальні за створення стратегії розвитку, оптимізації та підвищення ефективності діяльності.

"Навіщо всі ці органи, якщо є експерти Світового банку. Навіщо потрібні топ-менеджери "Укрзалізниці" з зарплатами в сотні тисяч гривень, якщо є експерти Світового банку. Давайте тоді поширимо такий підхід на інші галузі економіки. Зрештою, давайте попросимо уряди Швейцарії або Німеччині проаналізувати і оцінити дії нашого уряду, написати їм стратегію", – обурився глава Асоціації власників вагонів.

Криворучко запропонував для підвищення ефективності УЗ почати з простих відомих всім базових речей. Наприклад, почати закуповувати продукцію прямо у безпосередніх її виробників, а не у посередників у вигляді фірм-одноденок. Або забезпечити належне фінансування з державного або місцевих бюджетів найбільш важливих для країни завдань у залізничній сфері – про які постійно говорять керівники УЗ. Може потрібно, запропонував експерт, нарешті пролобіювати скасування сплати податку на землю для УЗ? Це всі питання без відповіді, пише глава Асоціації.

Ще по темі

"Укргазвидобування" планує сплатити до бюджету у цьому році 36 млрд грн податків - О.Прохоренко
"Укргазвидобування" планує сплатити до бюджету у цьому році 36 млрд грн податків - О.Прохоренко
ПАТ "Укргазвидобування" планує до кінця року сплатити до державного бюджету 36 млрд грн податків. Про це сказав на прес-конференції голова правління ПАТ "Укргазвидобування" Олег Прохоренко, передає кореспондент УНН.
15 вересня 2016 р.
У Держстаті озвучили позитивні новини щодо української промисловості
У Держстаті озвучили позитивні новини щодо української промисловості
У серпні 2016 року промислове виробництво в Україні в порівнянні з серпнем 2015 року зросло на 3,4%.
21 вересня 2016 р.
Замість підвищення тарифів на вантажні перевезення УЗ займеться власною ефективністю, – Омелян
Замість підвищення тарифів на вантажні перевезення УЗ займеться власною ефективністю, – Омелян
Державна компанія "Укрзалізниця" найближчим часом не буде підвищувати тарифи на вантажні перевезення.
23 вересня 2016 р.
новини